بازار جهانی صندلی اداری طبی

با پیشرفت تکنولوژی در ساخت صندلی های اداری طبی و بحث راحتی افراد و کارکنان بازار جهانی این نوع صندلی های مشتری پسند داغ گردیده است. صندلی اداری طبی مناسبترین صندلی برای نشستن های طولانی کارکنان و مدیران در ساعت های اداری است و اغلب به صورت چرخان و قابل حرکت ساخته می شوند و قیمت آنها به مراتب بالاتر از صندلی انتظار پلاستیکی می باشد.

بازار جهانی صندلی اداری طبی

ابعاد مختلف صندلی اداری طبی

ابعاد مختلف صندلی اداری طبی صندلی های اداری طبی تک صنعت دارای ابعاد مختلفی هستند و در کاربری هاو مراکز مختلف مورد استفاده قرار می گیرند که استانداردهای مختلف عددهای زیر را مناسب دانسته اند.

حداکثر ابعاد صندلی بر اساس قد متوسط یک فرد محاسبه می گردد که در زیر ما این اندازه ها را پیشنهاد نموده ایم:

  • عرض صندلی: ٥۰ سانتیمتر
  • عمق و ارتفاع صندلی: ٤٦ سانتیمتر
  • پشتی صندلی: حدود ٤١ سانتیمتر
  • عرض دسته صندلی: ٥ سانتیمتر
  • شیب از جلو به عقب:٨ درجه
  • زاویه چرخش پشتی: ٥ درجه

تولید صندلی اداری باید بر اساس استاندارد و نیاز فضاهای اداری و شغل افراد انجام گیرد و میز منشی و مدیر و کارمندان هر کدام بر اساس الگوهای خاصی طراحی گردند و میز کنفرانس هم از این قاعده پیروی می کند و به دلیل اینکه در دانشگاه ها و مراکز اداری کارمند از بیماری آرتروز و گردن رنج نبرند از میز و صندلی های طبی و چرم با قابلیت چرخان استفاده می گردد.

قیمت عرضه صندلی اداری طبی

قیمت عرضه صندلی اداری طبی صندلی های اداری تک صنعت که به صورت طبی ساخته شده اند از درد مفاصل و گردن در مدت طولانی در طی ساعات اداری جلوگیری می کند و اشکال صندلی اداری و طرح های آن برای کارمندان با شغل مختلف طراحی شده اند. طراحی ویژه آرگونومیک و سیستم قفل خودکار و صندلی های چرخان و قابل حرکت به همراه استفاده از چرم طبیعی نرم از ویژگی های صندلی اداری طبی تک صنعت به شمار می آیند.

عرضه این صندلی ها برای ادارات مختلف شهر تهران به صورت عمده و سفارشی قابل انجام است و مسئولین خرید بیمارستان و اداره های این کلانشهر میتوانند از نمایشگاه صندلی های طبی ما دیدن نمایند. در صندلی های پلاستیکی و چوبی انسان بعد از مدتی احساس خستگی و گرما و عرق می کند اما این صندلی های طبی دارای نشمینگاه ضد خستگی و گرما است و افراد با نشستن طولانی مدت احساس راحتی می کنند.

کیفیت مرغوب این صندلی باعث شده که استفاده از نوع طبی در بین ادارات و سازمان های مختلف رواج یابد و کارمندان از درد کمر و بیماری مفاصل استخوان در امان باشند و امنیت و آرامش شغلی در کار حفظ گردد. روکش صندلی های اداری از چرم طبیعی ضد رطوبت و چروکیدگی تهیه شده و تمام ویژگي های استاندارد اندازه پر طراحی اجزای صندلی تک صنعت رعایت گردیده است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما