بازرگانی فروش صندلی اداری ساده

بازرگانی فروش صندلی اداری ساده انواع مدل های محصول که کاملا مطابق با استاندارد های سلامتی و ارگونومیک بدن ساخته شده اند را عرضه می نماید تا بتواند به جذب مشتریان بیشتری کمک کند. صندلی اداری  یکی مبلمان اداری محسوب می شود و به دلیل این که فرد ساعت های طولانی روی آن می نشیند باید از استاندارد های لازم برخوردار باشد.

بازرگانی فروش صندلی اداری ساده

مراحل تولید صندلی اداری ساده

مراحل تولید صندلی اداری ساده مراحل تولید صندلی اداری ساده شامل گزینه های زیر می شوند:

  • در ابتدای امر باید طراحی صندلی با رعایت تمام اصول انجام می شود.
  • در مرحله دوم از بهترین مواد اولیه مانند پارچه، چرم و…. در ساخت آن استفاده شود.
  • در مرحله سوم با توجه به طرح صندلی اقدام به متصل کردن قطعات مختلف آن نمایید. 

صندلی های اداری در طرح و مدل های متنوعی تولید می شوند به همین دلیل خریداران می توانند با حق انتخاب بیشتری خرید خود را انجام دهند از محبوب ترین صندلی های اداری می توان به صندلی های دفتر اپراتور، صندلی های طراحی، صندلی های چهار پایه نشسته ( چهار پایه اداری ) و صندلی زانو اشاره کرد. نمونه اول از صندلی های معمولی محسوب می شود که پشتی بزرگی دارد و می توانید ارتفاع آن را به راحتی تنظیم نمایید علاوه بر این عملکرد چرخشی و شیب عقب خوبی دارد.

نمونه دوم برای میزهای مرتفع کاربرد دارد و برای طراحان و نقش کش ها بهترین گزینه می باشد و می توانید ارتفاع آن را تنظیم نمایید و عملکرد چرخشی خوبی دارد و نمونه سوم برای کسانی مناسب است که زیاد حرکت می کنند و قابلیت تنظیم ارتفاع در آن وجود دارد و دارای پشتی پشتیبان است. نمونه آخر یا همان صندلی زانو برای کاهش فشار بر قسمت تحتانی کمر طراحی شده است و می تواند به خوبی از عضلات محافظت نماید و زاویه و ارتفاع آن را می توانید تنظیم کنید.

قیمت خرید صندلی اداری ساده

قیمت خرید صندلی اداری ساده قیمت خرید صندلی اداری ساده بسته به نوع مدل، نوع برند و قابلیت صندلی متفاوت می باشد علاوه بر این شرایط بازار و نرخ مبادله ارز هم روی قیمت اثر فوق العاده ای دارند. در هنگام خرید علاوه بر قیمت باید به نکات زیر هم توجه بفرمایید:

  • حتما مدلی را خریداری نمایید تا بتوانید مطابق با قد خود صندلی را تنظیم نمایید.
  • به عملکرد چرخشی صندلی توجه کنید تا بتوانید بدون کش و قوس بدن و کشاندن کمر به راحتی به نقطه دورتر صندلی دسترسی پیدا کنید.
  • صندلی باید حتما با مکانیسم شیب کمر متناسب باشد تا شما در هنگام خسته شدن بتوانید حالت بدنتان را تغییر دهید.
  • باید نشمینگاه صندلی نرم باشد.
  • قسمت های پایین تکیه گاه صندلی باید از قوس کمر به خوبی پشتیبانی کنند.
  • اگر می خواهید در هنگام نشستن روی صندلی به راحتی با آن حرکت نمایید می توانید به سراغ مدل های چرخ دار بروید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما