شرکت صادرات صندلی ارگونومیک مطالعه

صندلی ارگونومیک، یکی از استاندارد ترین صندلی هاست که طوری طراحی شده اند تا کمترین آسیب را بر بدن وارد کند. از این رو تولیدکنندگان و شرکت های داخلی در طراحی و ساخت این مدل صندلی به موفقیتی دست یافته اند که در حال حاضر آن را به خارج از مرز های کشور صادر می کنند.

شرکت صادرات صندلی ارگونومیک مطالعه

معرفی مشخصات صندلی ارگونومیک مطالعه

معرفی مشخصات صندلی ارگونومیک مطالعه

صندلی حصیری نظری مجهز به پمپ هیدرولیک با استحکام بالا است.وسایلی که با توجه به علم ارگونومی طراحی و ساخته می شوند بر روی ایمنی، حفظ سلامتی بدن تمرکز دارد و برای پیاده سازی وسایلی که با توجه به علم ارگونومی ساخته می شوند در ساخت شان استاندارد های خاصی در نظر گرفته می شود که به صورت جهانی ثابت شده و به کار گرفته می شود.

انواع صندلی ارگونومیک، مشخصات خاصی دارند، مثلا فرد در محیط کار یا در هنگام مطالعه معمولا در طولاتی مدت پشت میز کار خود می نشینند، این صندلی ها طوری طراحی می شوند تا فرد به کل میزکارش یا میز مطالعه اش تسلط داشته باشد و بدون نیاز به بلند شدن یا خم شدن با دراز کردن دستش از روی صندلی به راحتی بتوان شی مورد نظرش را بردارد. یا نشیمن گاه و تکیه گاه این صندلی ها طوری طراحی شده اند که مفاصل زانوها، لگن با حفظ زاویه نود درجه حالت خود را بر روی صندلی حفظ کنند و تکیه گاه صندلی به راحتی پشت کمر را پر کند. رعایت این نکات در طراحی و ساخت باعث می شود کمترین فشار ممکن به مفاصل وارد شود.

با خريد عمده صندلی حصیری ناصر مي توان در هزينه هاي پرداختي به ميزان زيادي صرفه جويي کرده و از اين محصول در مقادير بالا با هزينه کم به راحتي استفاده نمود.

صندلی های ارگونومیک نیز برای وزن های مختلف و اندازه قدی متفاوت به راحتی تغییر ارتفاع می دهند و متناسب با زاویه های بدن فرد تنظیم و ثابت می شوند و همچنین تکیه گاه پشتی آن به حدی که بر ستون مهره ها آسیبی وارد نشود جلو و عقب می شوند تا فرد به راحتی روی آن آزادی عمل داشته باشد.

فروشگاه مرکزی صندلی ارگونومیک ارزان

فروشگاه مرکزی صندلی ارگونومیک ارزان

فروشگاه مر کزی فروش انواع صندلی ارگونومیک، در سراسر کشور نمایندگی های خود را دارند و با توزیع و فروش انواع و اقسام صندلی های ارگونومیک حق انتخاب خوبی را در اختیار مصرف کننده گذاشته اند.

صندلی های ارگونومیک معمولا جز صندلی های گران قیمت محسوب می شوند، که شاید افرادی نتوانند آن را تهیه و خریداری نمایند، اما طراحان این صندلی به طراحی و ساخت یک مدل از این صندلی ها که، صندلی ارگونومیک پلاستیکی است .

این مدل صندلی در فروشگاه های مرکزی صندلی ارگونومیک ، با جنس پلاستیکی درجه یک ساخته و به فروش می رسد. افرادی که پیگیر خرید یک صندلی استاندارد با قیمتی مناسب و ارزان هستند می توانند به این فروشگاه ها مراجعه و آن را خریداری نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما