صادرات صندلی کارمندی به عراق

تولید کنندگان صندلی بسیاری در سرتاسر دنیا فعالیت می کنند اما امروزه تولید کنندگان ایرانی نیز با استفاده دانش متخصصین و پیشرفته ترین تکنولوژی توانسته اند تولیدات خود را طبق استانداردهای بین المللی به بازار عرضه کنند و نه تنها در ایران بلکه به بسیاری از کشورها نیز صادر می کنند. صادرات کردن یک کالا علاوه بر توسعه دادن کارشان می تواند به کسب و کار تولید کنندگان رونق بدهد. صادرات صندلی کارمندی به عراق از جمله کشورهای مورد هدف صادرات کشور ایران است که در ادامه کشورهای دیگر را بین خواهیم کرد.
صادرات صندلی به عراق

کشورهای هدف صادرات صندلی کارمندی

  1. عراق
  2. آذربایجان
  3. ترکمنستان
  4. قزاقستان
  5. افغانستان
  6. تاجیکستان

صادرات صندلی کارمندی به عراق و کشورهای دیگر به این دلیل خریدار دارد که این نوع صندلی ها دارای کیفیت بالای هستند و مدیران شرکت ها و سازمان ها برای اینکه بتوانند سلامت جسمی کارمند خود را تأمین کنند و فرد بتوانند هنگامی که به مدت طولانی پشت میز مینشید احساس ناراحتی و کمر درد نکند این نوع صندلی ها را خریده و سلامتی را به کارمندان خود هدیه می دهد نمونه ای از ویژگی های صندلی های صادراتی را در ادامه بیان خواهیم کرد که باعث این امر می شوند.
کشورهای هدف صادرات صندلی کارمندی

ویژگی صندلی صادراتی کارمندی

  1.  جک داشت و، ارتفاع قابل تنظیم
  2. قابلیت تنظیم تکیه گاه صندلی
  3. داشتن لبه گرد نشیمن
  4. مناسب بودن عمق نشیمن
  5. حالت s و آرگونامیک بودن تیکه گاه
  6. دسته صندلی مناسب
  7. مناسب بودن تعداد پایه های صندلی و چرخدار بودن

صادرات صندلی کارمندی به عراق به دلیل همجوار بودن دارای مزیت های بسیاری است این مزیت نه تنها برای کشور ما بلکه برای کشور خریدار نیز از لحاظ هزینه های و تمام شده بصرفه تر خواهد بود. چرا که کشور ایران امروزه به دلیل کیفیت بالا در تولیدات خود توانسته اند از جمله کشورهای پیشگام و تولید کننده در این عرصه باشند به همین دلیل هم توانسته اند کالای با کیفیت خریداری کنند و هم از لحاظ هزینه برای آن ها بصرفه تر خواهد بود.
ویژگی صندلی صادراتی کارمندی

صادرات صندلی کارمندی به عراق

  1. مدیریتی
  2. کامپیوتر
  3. نوجوان
  4. کارمندی
  5. کنفرانس
  6. معاونت
  7. دانش آموزی
  8. آرایشگاهی
  9. آزمایشگاهی

کشور ایران نه تنها صادرات صندلی کارمندی به عراق دارد بلکه انواع صندلی های را که در بالا بیان شد در طرح ها و رنگ های متفاوت تولید و متناسب به سلیقه و انتخاب آن ها به این کشور با مناسب تر هزینه ارسال می شوند. تمامی صندلی های که در کشور ایران تولید می شوند فوم های با کیفیت در نشیمن آن ها به کار می رود به طوری که فردی به مدت طولانی بر روی آن می نشیند احساس خستگی نمی کند و فرد از خرید خود احساس رضایت دارد و مشتری و خریداران همیشگی خواهند شد.

تماس با ما