عرضه مستقیم صندلی مدیریتی شیک طبی

عرضه مستقیم صندلی مدیریتی شیک طبی امروز بهترین روش برای عرضه این اجناس می باشد. صندلی مدیریتی طبی باید از بالاترین کیفیت ممکن برخوردار بوده تا بتواند در عین حال که جلوه ظاهری بسیار مناسبی ایجاد می کند، شرایط لازم برای در حالت ریلکس نگه داشتن کمر و ستون فقرات افراد را نیز فراهم آورد. این شرایط در روش خرید مستقیم صندلی، تحقق می بخشد بخشیده خواهد شد.

عرضه مستقیم صندلی مدیریتی شیک طبی

مشخصات صندلی مدیریتی طبی

مشخصات صندلی مدیریتی طبی وزن این صندلی ها در حدود ۱۳۰ کیلوگرم می باشد و حالت کفی و پشتی آن از جنس مرغوب از چوب صنوبر یا چوب راش تهیه شده که مقاومت تا وزن در حدود ۱۵۰ کیلوگرم را  می تواند تحمل کند.

جک این صندلی ها در حدود 8 سانتی متر تنظیم شده و تا ۱۵ سانتیمتر ارتفاع قابل تنظیم می باشد و در حدود 5 سانتی متر نیز کم می شود. جنس پایه این صندلی ها معمولا از فولاد می باشد و با ضخامتی در حدود ۱۲ میکرون تولید شده است.

مکانیزم حرکتی صندلی مدیریت طبی به حالت چرخشی بوده و در حالتی نیز می‌ تواند قرار بگیرد که فرد کاملاً به کامپیوتر شخصی و میز خود مسلط باشد. روکش پارچه این صندلی به حالتی است که امکان شستشوی آن با شوینده های مبلی وجود دارد و همچنین در مقابل سایش و از رنگ رفتگی نیز مقاومت بسیار زیادی را دارا می باشد.

رنگ های مشکی و قهوه ای از پرطرفدارترین رنگ های حال حاضر این صندلی ها به شمار می رود.

شرکت پخش انواع صندلی مدیریتی شیک

شرکت پخش انواع صندلی مدیریتی شیک قطعاً بهترین صندلی مدیریتی شیک، صندلیی است که از جلوی ظاهری بسیار مناسبی برخوردار بوده و همچنین حالت قرار گیری صندلی به گونه ‌ای باشد که سلامت ستون فقرات و کمر فرد را به طور کامل حفظ نماید.

شرکت های پخش انواع صندلی می توانند این فاکتورها را برای مشتریان خود لحاظ کنند و اگر این شرایط فراهم شود نه تنها رضایت ایشان به طور کل کامل جلب می ‌شود و حجم فروش شرکت‌های پخش بالاتر می‌رود بلکه گام بلندی در جهت پیشرفت سرانه سلامت جسمانی افراد نیز برداشته خواهد شد.

صندلی مدیریتی شیک امروزه در طرح ها و رنگ های متعددی به  بازار عرضه می گردند و همین امر دست خریداران را برای تهیه اجناس مورد نیاز خود باز گذاشته است.

خوشبختانه تولیدات انواع صندلی مدیریتی در کشور ما به رشد و شکوفایی خیلی ایده آلی رسیده و امروزه شاهد این امر می باشیم که این صندلی های مدیریتی علاوه بر اینکه کلیه بازارهای داخلی و مورد پوشش خود قرار دادند  در حجم خیلی زیاد نیز به کشورهای همسایه عرضه می گردند.

تماس با ما