قیمت عمده صندلی انتظار

همان طور که از نام صندلی انتظار مشخص است، نیازمند بهترین طراحی برای نشستن در طولانی مدت می باشد. پارچه، مواد و طراحی صندلی از اهمیت ویژه ای برای بهترین محصول برخوردار است.
مراکز اداری و تجاری و … برای راحتی مشتریان و بهترین دکوراسیون، نیازمند داشتن صندلی انتظار مناسب هستند. از این رو انتخاب بهترین صندلی برای صاحبان این مشاغل همواره کاری مشکل است.

صندلی انتظار

صندلی هایی به صورت ردیفی در سالن ها و فضاهای عمومی جهت نشستن کوتاه مدت چیده می شوند، صندلی های انتظار نامیده می شود.
یکی از پارامترهای مهم در جلب رضایت مراجعین زیبایی محیط کار و سالن های انتظار می باشد؛ که در بدو ورود به چشم بازدیدکنندگان و مراجعین می افتد.
صندلی انتظار

قیمت عمده صندلی انتظار

قیمت عمده صندلی انتظار بر اساس نوع طراحی و مواد ساخته شده از سوی شرکت های تولید کننده برای عرضه به بازار ارائه می شود و پس از درخواست مشتریان طی 3 تا 4 روز کاری با تضمین کیفیت محصولات و ضمانت خرید و برای سهولت خرید مشتریان به صورت اینترنتی عرضه و به سراسر نقاط کشور ارسال می شود.
قیمت عمده صندلی انتظار

جنس روکش صندلی انتظار

مدل های متفاوتی از صندلی انتظار در بازار وجود دارد که جنس بدنه، روکش، طراحی و مشخصه های دیگر آنها متفاوت از هم می باشد؛ و بر اساس این پارامترها قیمت عمده صندلی انتظار تعیین می شود. صندلی های انتظار در سالن هایی نظیر بیمارستان ها و مراکز عمومی عمدتاً از جنس فلزی بدون پوشش انتخاب می شود.
با این وجود مراکزی که اهمیت بیشتری برای جلب رضایت مشتری و دکوراسیون محیط کار دارند از صندلی های انتظار با طراحی و مشخصه های ویژه ای استفاده می کنند. سه پوشش اصلی در صندلی های انتظار به صورت زیر می باشد.
اکنون به انواع پوشش روکش صندلی انتظار می پردازیم:

  1. پوشش چرمی
  2. پوشش پارچه ای
  3. بدون پوشش

طراحی صندلی انتظار

در طراحی در بعضی از صندلی های انتظار برای تعبیه وسایل سبدهایی در زیر صندلی ساخته می شود؛ و گروه دیگری از این صندلی ها دارای یک بخش کوچک در کنار دسته صندلی هستند و جهت قرار دادن وسایل بر روی آن تعبیه می شود. صندلی های انتظار به صورت دوتایی و سه تایی در مدل های زیر ساخته می شوند.

  1. صندلی انتظار تک صنعت مدل C 809
  2. صندلی انتظار تک صنعت مدل W 200
  3. صندلی انتظار تک صنعت مدل W 220
  4. صندلی انتظار تک صنعت مدل W 511
  5. صندلی انتظار تک صنعت مدل W 700
  6. صندلی انتظار وستا مدل C 3810
  7. صندلی انتظار وستا مدل سناتور
  8. صندلی انتظار وستا مدل E 703
  9. صندلی انتظار راد سیستم مدل W907-2
  10. صندلی انتظار راد سیستم مدل W902-2
  11. صندلی انتظار راد سیستم مدل W204
  12. صندلی انتظار راد سیستم مدل W906-2
  13. صندلی انتظار سیلا مدل W11P2
  14. صندلی انتظار نیلپر مدل SW700B3
  15. صندلی انتظار نیلپر مدل SW415L3
تماس با ما